Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine ZAVODa 100% NARAVNO BOTANIK ORMOŽ so.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Botanik (v nadaljevanju »trgovina« ali »trgovina Botanik«) upravlja ZAVOD 100% NARAVNO BOTANIK ORMOŽ so.p. Ob registraciji v sistem trgovine Botanik, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Opredelitev pojmov

  • Spletna trgovina Botanik je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov Botanik.
  • Uporabnik je oseba (fizična ali pravna), ki uporablja spletno trgovino Botanik.
  • Ponudnik storitve je ZAVOD 100% NARAVNO BOTANIK ORMOŽ so.p., Ptujska cesta 2, Ormož, 2270 Ormož.
  • Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine Botanik, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki o podjetju

Ponudnik spletne trgovine Botanik je:

ZAVOD 100% NARAVNO BOTANIK ORMOŽ so.p.,
Ptujska cesta 2, Ormož,
2270 Ormož.
Matična št. 6629008000
ID za DDV: SI55448801

Kontaktni naslovi

Za vse informacije se lahko obrnete na elektronski naslov info@botanik.si. Če nam elektronske pošte ne morete poslati, nas lahko pokličete na telefonsko številko 051 616 302.

Informacije o izdelkih

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine Botanik ažurira in spreminja. Predstavljena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Dostopnost informacij

Ponudnik se obvezuje, da bo kupcu vedno zagotovil:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali kontaktu za stike s kupci.

Pogoji poslovanja za nakup v spletni trgovini

Prijava: ob registraciji v spletno trgovino uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Postopek nakupa: ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v roku 3 delovnih dni. Če je rok dobave več kot 3 delovne dni, ponudnik o tem obvesti kupca.

Način plačila: Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
a) z gotovino ob prevzemu (po povzetju),
b) z nakazilom na račun upravitelja trgovine Botanik po ponudbi/predračunu.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Pravica o odstopu od nakupa/vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Naslov za vračilo izdelkov je: ZAVOD 100% NARAVNO BOTANIK ORMOŽ so.p., Ptujska cesta 2, Ormož, 2270 Ormož.

Darilni boni

Darilni bon se lahko uporabi za vse izdelke, ki jih ponujamo. Veljavnost darilnega bona je najmanj 3 mesece od dneva nakupa.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni v ostalih primerih pa do 30 dni.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik hrani IP naslove vseh obiskovalcev trgovine Botanik pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo ter namene neposrednega trženja.

Prijavitelj lahko kadar koli pisno zahteva, da organizator preneha uporabljati osebne podatke za neposredno trženje in pošiljanje promocijskega gradiva.

Organizator osebnih podatkov ne bo posredoval ali prodal tretji osebi brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@botanik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Veljavnost splošnih pogojev: Ti splošni pogoji veljajo od 6. 8. 2019 naprej.

ZAVOD 100% NARAVNO BOTANIK ORMOŽ so.p.